strony internetowe.

Prosta prezentacja przedsiębiorstwa, w formie wizytówki firmy w sieci czy też rozbudowana strona internetowa prezentująca szereg informacji o firmie, ofertę, pracowników, aktualności, listę placówek firmy itp. To tylko przykład tego jak może wyglądać Twoja strona www i jakie może spełniać funkcje.

Dobrze jest odpowiedzieć sobie na pytanie, jaki cel ma spełniać nowo powstała czy też odświeżona strona. Może ona pełnić rolę czysto informacyjną, stawiać na prezentację oferty, stanowić bazę wiedzy dla klientów czy też nakłaniać do pozostawienia danych przez użytkownika. Warto zaznaczyć, że nie ma złej odpowiedzi na to pytanie i czasami nie jest wcale łatwo jej udzielić.

potrzeby.

Czy jeśli chcę zaprezentować sprzedawane przez siebie produkty, to muszę uruchamiać sklep internetowy? Taka strona będzie różnić się od sklepu tylko i aż, koszykiem i procesem zakupowym, ale odpowiedź brzmi - nie, nie musisz. Możemy przecież przedstawić Twój asortyment w sposób znany ze sklepów internetowych, ale bez konieczności wpinania płatności internetowych i związanych z tym kroków procesu zakupowego.

edycja.

Sprawa jest prosta. Do Twojej dyspozycji udostępniony zostaje autorski system zarządzania treścią, popularnie zwany też CMSem. Czy będziesz umiał/a go obsługiwać? Jeśli umiesz dodać post lub zdjęcie na facebooka to wspomniany system nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic. W zasadzie nawet jeśli nie korzystasz z facebooka...

cena.

2 tysiące, 5 tysięcy, 50 tysięcy? Nie ma się co oszukiwać. Twoja strona będzie warta tyle ile pracy muszę wykonać żeby wdrożyć ją w życie. Dowiesz się skąd bierze się wycena i co się na nią składa.

rozwój.

Wszystkim klientom przypominam, że strona, która jest pozostawiona sama sobie, nie ma dużych szans na przyniesienie wymiernych korzyści. Dobrze jest uświadomić sobie, że jest to nowocześniejsze i na pewno równie dobre narzędzie sprzedażowe co ulotki, bannery, dowolne, fizyczne materiały reklamowe, reklamy w mediach itp.