Scan-Partner to nasz wieloletni Partner biznesowy, dlatego z wielką przyjemnością przystąpiliśmy do stworzenia nowej strony internetowej prezentującej prowadzoną przez tę firmę działalność w branży motoryzacyjnej.
Zaprojektowanie w stylu skandynawski strony www to nie lada wyzwanie.
Scan-Partner jest oficjalnym przedstawicielem marki Scania w centralnej Polsce i prowadzi 4 salony dealerskie ciężarówek tej marki. Dodatkowo przy siedzibie głównej firmy w Rzgowie uruchomiona została jedna z najnowocześniejszych lakierni pojazdów o dużych gabarytach oraz profesjonalny serwis aut ciężarowych, dlatego właścicielowi firmy zależało na tym, aby wyeksponować tę gałąź prowadzonej działalności. Już na samym początku zostały określone bardzo konkretne oczekiwania co do wyglądu strony, musiała ona być zgodna z założeniami wizualnymi Scanii i trendami, w obrębie których została stworzona strona internetowa firmy matki, czyli samej Scanii.
Webemo musiało sprostać nie lada wyzwaniu postawionemu przez Skandynawów. Prostota, minimalizm, czystość formy, lekkość, piękne zdjęcia i wszystkie znaki firmowe oraz ścieżki poruszania się po stronie były pod ścisłym nadzorem. Całość wdrożenia od projektu, poprzez uruchomienie systemu CMS oraz stworzenie i wdrożenie treści zajęła ok. 2 miesięcy. Efekt możecie obejrzeć pod adresem www.scan.partner.pl.
Strona internetowa musi realizować założony cel.
To nie koniec naszej opowieści. Cel był jasno określony na początku. Tym celem była prezentacja lakierni oraz serwisu aut ciężarowych. Po kilku naradach z właścicielem Rafałem uznaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie stworzenie odrębnej strony internetowej, prezentującej kompleksowe usługi w ww. zakresie. Strona serwisu musiała nawiązywać do strony dealerskiej, jednak tutaj mieliśmy trochę więcej swobody. Nie mogło być inaczej, abyśmy nie wykorzystali do jej projektowania najnowszego trendu projektowania tzw. Webdesign 3.0. Ten styl projektowania stron internetowych odbiega zupełnie od wszystkiego, z czym mieliśmy do czynienia wcześniej. Trójwymiarowość, bryły, grafiki i zdjęcia wzajemnie się okalające lub nakrywające, tekst nachodzący na grafikę pisany również w pozycji wertykalnej, nierówne galerie i abstrakcyjne elementy oraz asymetryczność.
Łączenie 2 styli webdesignu w jedną całość.
Na koniec musieliśmy to wszystko jakoś ze sobą połączyć, dlatego powstała zakładka startowa, na której klient od razu może określić, jakiej usługi potrzebuje i trafi w odpowiednie miejsce na stworzonej przez nas stronie internetowej.