To szereg modeli reklamy, które można wykorzystać na promocje Twojego biznesu, usługi czy produktu.
Wykorzystując promocję za pomocą Google Ads, możemy pojawiać się w sekcji linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Wybierając odpowiednie frazy, na jakie klient powinien się promować. Mamy możliwość pokazania się szerokiemu gronu odbiorców szukających Twojego produktu czy usługi.
Google to nie tylko link sponsorowany, to również reklamy graficzne zwane banerami (Google Display / GDN) – za ich pomocą możemy wyświetlać się na różnych stronach www, jak i samym YouTube.
Facebook jako najpopularniejszy portal społecznościowy (Social Media), oferuje szereg typów kampanii marketingowej.
Za pomocą Facebooka możemy dotrzeć do wybranych odbiorców Twojego biznesu. Zaczynając od uświadomienia klienta o istnieniu marki, kierując go na dedykowana stronę. Przez bezpośredni kontakt np. poprzez messenegr Facebook-a. Dochodząc do samej sprzedaży artykułów.
To i więcej opcji, w jaki sposób możemy wykorzystać reklamy Facebook Ads, w promowaniu twojego biznesu jest do dyspozycji naszego działu marketingu.
Poniżej znajdziesz koszty i szczegóły pakietów marketingowych dla stron oraz sklepów internetowych.
Zakres prac
Propozycja targetowania, przygotowanie treści i grafik reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta.
Kanały komunikacji
Zgodnie z treścią nagłówka wykorzystujemy reklamy w Google, Facebook oraz Instagramie, których użycie rotujemy w trakcie trwania współpracy badając realne korzyści z ich wykorzystania.
Sugerowany minimalny budżet netto
Dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej.
Budżet powyżej 5000 PLN
Jeśli przekroczy on wskazaną kwotę koszt obsługi kampanii wynosić będzie 15% budżetu.
Kampania remarketingowa
Wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Zakres prac
Przygotowanie harmonogramów postów na każdy miesiąc z góry do akceptacji,
Przygotowanie szaty graficznej do zamieszczanych postów,
Przygotowanie opisów do zamieszczanych postów,
Przygotowanie hashtagów do zamieszczanych postów,
Zapraszanie do polubień fanpage'a osób, które wykonały działanie na fanpage'u a do tej pory nie polubiły go.
Liczba postów
miesięczna ilość wpisów dodawana na facebooku i instagramie
(16 biorąc pod uwagę kopię na facebook lub instagram)
Wykorzystamy portale społecznościowe takie jak Facebook i Instagram do kreowania marki w sieci.
Buduj grupę fanów i wiernych klientów - dzięki profilom w social mediach zgromadzisz społeczność wokół swojej marki. Tworzenie angażującego i zarazem estetycznego kontentu zaowocuje zwiększeniem ruchu w Twoim sklepie lub stronie internetowej.