strony internetowe.

Prosta prezentacja firmy w formie wizytówki w sieci, rozbudowana strona internetowa prezentująca szereg informacji o firmie tj. ofertę, pracowników, aktualności, listę placówek, dotychczasowe realizacje, a może miejski portal informacyjny. To tylko przykłady tego, jak może wyglądać strona www i jakie może spełniać funkcje.

Przed przystąpieniem do projektowania, trzeba odpowiedzieć na pytanie, jaki cel ma zrealizować nowo powstała lub odświeżona strona www. Może ona pełnić funkcję czysto informacyjną, stawiać na prezentację oferty, sprzedawać, stanowić bazę wiedzy dla klientów, może też nakłaniać do wykonywania określonych czynności np. pozostawienia danych przez użytkowników. Warto zaznaczyć, że nie ma złej odpowiedzi na to pytanie, a często nie jest łatwo jej udzielić.

potrzeby.

Czy jeśli chcę zaprezentować sprzedawane przez siebie produkty, to muszę uruchamiać sklep internetowy? Odpowiedź brzmi – nie.
Możesz stworzyć stronę prezentująca produkty w taki sposób jak w sklepie internetowym, ale bez uruchamiania koszyka, finalizacji procesu zakupowego i płatności online. Klient będzie mógł wyrazić chęć zakupu produktu w postaci przesłanego formularza zamówienia i sfinalizować tę operację już poza Internetem. Wszystko zależy od procesów, jakie działają w Twojej firmie.

edycja.

Sprawa jest prosta. Do Twojej dyspozycji udostępniony zostaje autorski system zarządzania treścią, popularnie zwany też CMS-em. Czy będziesz umiał/a go obsługiwać? Jeśli umiesz dodać post lub zdjęcie na Facebooka, to wspomniany system nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic. W zasadzie nawet jeśli nie korzystasz z Facebooka...też bez zastanowienia dokonasz niezbędnych zmian. Jest jednak jeden warunek, musisz znaleźć na to czas. W natłoku codziennych zadań związanych z prowadzeniem działalności wiemy, że z tym wolnym czasem na uzupełnianie strony może być najtrudniej, dlatego przygotowaliśmy ofertę obsługi Twojej strony przez Webemo. Przesyłając do nas zdjęcie lub dodatkową treść na stronę www, będziesz miał pewność, że zostaną one odpowiednio sformatowane i szybko zaprezentowane w Internecie.

cena.

2 tysiące, 5 tysięcy, 50 tysięcy? Już na początku dowiesz się, skąd bierze się wycena i co się na nią składa. Nie ma się co oszukiwać. Twoja strona będzie warta tyle, ile pracy będziemy musieli poświęcić, aby ją wykonać. Dlatego bardzo ważne jest dobre przygotowanie do wdrożenia, zgromadzenie potrzebnych materiałów i treści oraz zaangażowanie każdej ze stron w chwili realizacji, aby cały proces przebiegł sprawnie i bez niepotrzebnych przestojów.

rozwój.

Wszystkim klientom przypominam, że strona, która jest pozostawiona sama sobie, nie ma dużych szans na przyniesienie wymiernych korzyści. Dobrze jest uświadomić sobie, że jest to nowocześniejsze i na pewno równie dobre narzędzie sprzedażowe co ulotki, bannery, inne fizyczne materiały reklamowe, reklamy w mediach itp. Aby te korzyści były zauważalne, strona musi „żyć”, zawierać coraz więcej nowych i wartościowych treści, musi być promowana w Internecie, ale to już zupełnie inny temat….

Twoje oczekiwania pewnie przerosły Twoje wyobrażenia o projektowaniu stron internetowych. Nie martw się, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na te wszystkie wyzwania pozytywnie!
 

Zadzwoń do WEBEMO 
 

+48 536 90 10 15