1
Jaki cel chcesz zrealizować?
Budować markę i poszerzyć zasięg działania? Zwiększyć sprzedaż oferowanych usług lub produktów? A może zyskać czas i poukładać biznes, dzięki automatyzacji i wykorzystaniu informatycznych technologii?
2
Kto będzie Twoim klientem w Internecie?
Dokładne określenie grupy docelowej i obszaru działania w Internecie, pozwoli na lepsze dostosowanie oferty do potrzeb zgłaszanych przez Twoich klientów i wypozycjonowanie na szczycie w ich świadomości.
3
Czy masz zasoby i produkt gotowy do konkurowania w wirtualnej rzeczywistości?
Uruchomienie strony internetowej to początek. Musi ona żyć, być rozwijana i aktualizowana. Musi zawsze wyróżniać się na tle konkurencji i zachęcać do zakupu. Należy ją wspierać poprzez najlepszą ofertę i działania marketingowe.
Tworzymy

Strony internetowe

XXI wiek to czas z jednej strony szalony a z drugiej dający ogromne możliwości, zwłaszcza w sferze biznesowej. Aby w pełni je wykorzystać, jako właściciel firmy, powinieneś prowadzić „podwójne życie”, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnej rzeczywistości. Sprowadza się to do posiadania własnego biura w Internecie, czyli dobrze zaprojektowanej strony www.

Stwórzmy wspólnie wizytówkę
Twojej firmy w sieci i sprawmy
by przyciągała klientów

Landing page

Planujesz przeprowadzić kampanię marketingową reklamującą konkretny produkt lub usługę? Landing page pozwoli w skuteczny sposób przedstawić przedmiot promocji i skłonić klienta do wykonania założonego celu np.: zakupu produktu, pozostawienia danych kontaktowych, czy nawet wzięcia udziału w ankiecie.

Dowiedz się więcej

Strony informacyjne

Bardziej rozbudowane, zawierające tzw. zakładki, w których możesz szerzej przedstawić prowadzony przez siebie biznes. Dobrym posunięciem będzie przedstawienie własnej oferty, zachęcenie potencjalnych partnerów do współpracy i przekierowanie ich do zakładki Kontakt w celu nawiązania pierwszej relacji i otrzymania danych kontaktowych.

Dowiedz się więcej

Strony produktowe

Będące przedsionkiem do sprzedaży bezpośrednio przez Internet. W tym przypadku całą uwagę musisz skupić na samej ofercie (produktach i usługach), poukładać ją i przypisać produkty do odpowiednich kategorii, szczegółowo opisać, pokazać ich cechy i parametry techniczne oraz opinie innych użytkowników, którzy już zdecydowali się na zakup.

Dowiedz się więcej

Na co zwracamy uwagę przy tworzeniu stron www?

Jasno zdefiniowany cel

Strona powinna realizować założone cele, którymi są rzetelne informowanie lub wspieranie sprzedaży przedsiębiorstwa.

Dobrze zaprojektowana roadmapa

Jasno określona ścieżka poruszania się klienta po stronie i realizowanie przez niego określonych działań tj. kontakt lub pozostawienie danych.

Podążanie za trendami graficznymi

Strona www powinna się wyróżniać spośród innych, być rozpoznawalna i zapamiętana! Powinna wywoływać u odbiorcy efekt wow!

Podążanie za trendami graficznymi

Strona www powinna się wyróżniać spośród innych, być rozpoznawalna i zapamiętana! Powinna wywoływać u odbiorcy efekt wow!

Bazowanie na najnowszych technologiach IT

Strona powinna automatycznie dostosowywać do wielkości urządzenia oraz posiadać system CMS do zarządzania wszystkimi treściami.

Interaktywność i wsparcie

Strona powinna być powiązana z innymi narzędziami np. marketingowymi - social media, w jeden spójny ekosystem IT.

Funkcje lokalizacyjne

Strona powinna przedstawiać informacje na temat obszaru działalności przedsiębiorstwa oraz rynku odbiorców docelowych.

Bezpieczeństwo i zgodność z prawem

Strona musi być bezpieczna dla jej użytkowników, musi chronić ich dane osobowe i spełniać wszelkie aspekty prawne.

Dostępność i wysoka pozycja

Strona musi działać zawsze i o każdej porze, klienci powinni łatwo trafić na nią po wpisaniu odpowiednich fraz kluczowych.

Możliwość rozwoju w przyszłości

Strona powinna żyć, co oznacza jej ciągły rozwój o nowe treści i funkcjonalności, dlatego ważne jest aby była właściwie pod tym kątem zaprojektowana.