Stwórzmy wspólnie wizytówkę
Twojej firmy w sieci i sprawmy
by przyciągała klientów
Landing page
Planujesz przeprowadzić kampanię marketingową reklamującą konkretny produkt lub usługę? Landing page pozwoli w skuteczny sposób przedstawić przedmiot promocji i skłonić klienta do wykonania założonego celu np.: zakupu produktu, pozostawienia danych kontaktowych, czy nawet wzięcia udziału w ankiecie.
Strony informacyjne
Bardziej rozbudowane, zawierające tzw. zakładki, w których możesz szerzej przedstawić prowadzony przez siebie biznes. Dobrym posunięciem będzie przedstawienie własnej oferty, zachęcenie potencjalnych partnerów do współpracy i przekierowanie ich do zakładki Kontakt w celu nawiązania pierwszej relacji i otrzymania danych kontaktowych.
Strony produktowe
Będące przedsionkiem do sprzedaży bezpośrednio przez Internet. W tym przypadku całą uwagę musisz skupić na samej ofercie (produktach i usługach), poukładać ją i przypisać produkty do odpowiednich kategorii, szczegółowo opisać, pokazać ich cechy i parametry techniczne oraz opinie innych użytkowników, którzy już zdecydowali się na zakup.
Na co zwracamy uwagę przy tworzeniu stron www?
Jasno zdefiniowany cel
Strona powinna realizować założone cele, którymi są rzetelne informowanie lub wspieranie sprzedaży przedsiębiorstwa.
Dobrze zaprojektowana roadmapa
Jasno określona ścieżka poruszania się klienta po stronie i realizowanie przez niego określonych działań tj. kontakt lub pozostawienie danych.
Podążanie za trendami graficznymi
Strona www powinna się wyróżniać spośród innych, być rozpoznawalna i zapamiętana! Powinna wywoływać u odbiorcy efekt wow!
Podążanie za trendami graficznymi
Strona www powinna się wyróżniać spośród innych, być rozpoznawalna i zapamiętana! Powinna wywoływać u odbiorcy efekt wow!
Bazowanie na najnowszych technologiach IT
Strona powinna automatycznie dostosowywać do wielkości urządzenia oraz posiadać system CMS do zarządzania wszystkimi treściami.
Interaktywność i wsparcie
Strona powinna być powiązana z innymi narzędziami np. marketingowymi - social media, w jeden spójny ekosystem IT.
Funkcje lokalizacyjne
Strona powinna przedstawiać informacje na temat obszaru działalności przedsiębiorstwa oraz rynku odbiorców docelowych.
Bezpieczeństwo i zgodność z prawem
Strona musi być bezpieczna dla jej użytkowników, musi chronić ich dane osobowe i spełniać wszelkie aspekty prawne.
Dostępność i wysoka pozycja
Strona musi działać zawsze i o każdej porze, klienci powinni łatwo trafić na nią po wpisaniu odpowiednich fraz kluczowych.
Możliwość rozwoju w przyszłości
Strona powinna żyć, co oznacza jej ciągły rozwój o nowe treści i funkcjonalności, dlatego ważne jest aby była właściwie pod tym kątem zaprojektowana.